Γραμμή Καταγγελιών 15699 για παράνομες εμπορικές δραστηριότητες και υπηρεσίες.

Γραμμή Καταγγελιών 15699 .

Στο Τμήμα Εμπορίου-Τουρισμού της Διεύθυνσης Ανάπτυξης ΠΕ Έβρου λειτουργεί, 24 ώρες το 24ωρο, πενταψήφιο τηλεφωνικό κέντρο καταγγελιών καταναλωτών, το 15699, το οποίο δέχεται και εξετάζει καταγγελίες και παράπονα των καταναλωτών, ενώ παράλληλα παρέχει ενημέρωση για θέματα που άπτονται της προστασίας του καταναλωτή. Όσον αφορά τον χειρισμό των καταγγελιών, αυτές είτε εξετάζονται από ελεγκτές του Τμήματος (εφόσον αφορούν αγορανομικά θέματα και ζητήματα ποιότητας προϊόντων) είτε διαβιβάζονται στις αρμόδιες Υπηρεσίες.

Για απορίες-παράπονα-καταγγελίες, απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό κέντρο καταναλωτή για όλο τον Έβρο στο τηλέφωνο 15699, στείλτε ηλεκτρονικό μήνυμα ταχυδρομείου στο anaptixi.evrou@pamth.gov.gr ή συμπληρώσετε την ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου.